onsdag 8 september 2010

You speak 1337?

"Kämpa på upp för backen, bara några intervaller kvar nu!"

Flög igenom mitt huvud när jag körde 10 stycken härlig backintervaller. Jag kan knappt minns när jag gjorde det sist, löparknät förbjöd i princip all löpning just i backar. Passet kändes dock väldigt bra idag bortsett från att mina vader började göra riktigt ont på nedjoggningen hem, konstigt.

På jobbet (så härligt att kunna säga det) intervjuades jag samt att en fin bild lades upp på företagets hemsida. Favoritsvaret/frågan enligt mig:


Du spelar mycket datorspel, berätta!
Gillar det mesta inom rollspel och strategispel. Spelade även WoW tidigare.
Vad får du ut av det?
Det bli ett sätt att slappna av. Tycker det är väldigt roligt. Något jag gör tillsammans med min sambo.
Det låter otroligt socialt?
Hemma har vi två datorer i vardagsrummet bredvid varandra. Kanske lite nördigt, men fint. Tittar inte så mycket på TV utan umgås genom att spela.


I'm a nerdgirl yes i am! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar