torsdag 16 september 2010

Muskelkontakt

Trött men lycklig. Vilket styrkepass det blev idag!

Sällan att jag får sådan bra muskelkontakt, jag är heeeeeelt slut. Troligtvis kommer hela kroppen värka av underbar träningsvärk imorgon och förhoppningsvis visar vågen en trevlig siffra.

Fredag imorgon redan dessutom, har ni något kul träningspass eller annat planerat i helgen? Jag ska mysa med ett långpass åter igen på lördag. För mig är ett långpass i dagsläget 13-15 km.. men enligt schemat jag följer så kommer det bli längre inom några veckor. Jag längtar!

1 kommentar:

  1. Härligt att du är uppe på 13-15 km på långpassen! Planerar mitt nästa på 12 km :) Ang löpdejt så hittade jag Jonna via mirandasminut där hon skrivit och sen såg jag att hon bodde 4 mil ifrån mig men vi jobbar inom samma företag! Sammanträffanden! Så ge dig inte, en dag måste det ju komma en från Malmö.. Det är ju stort! jogg.se eller funbeat har väl sidor där man kan "leta" också? Lycka till!

    SvaraRadera