tisdag 7 september 2010

Hej och godnatt!

Trött, pigg, glad, låg, peppad, trött igen och nu lite småsömning. Så här såg min dag ut idag och alldeles strax är den slut.

Det är lite frustrerande att knappt hinna med att ens säga hej till sin pojkvän innan det är dags att sova. Jag menar, laga mat så fort jag kommer hem, sedan direkt till träning, dusch på det och förberedelse inför imorgon och nu om 5 min sovtajm. Jag kommer vänja mig och det är definitivt bättre än att gå hemma hela dagarna, jag önskar bara att dygnen hade lite fler timmar.

Var på gymmet idag och körde lite axlar, rygg och biceps. Tyvärr stressade jag lite igenom passet men det tog ändå en 50 min + 15(bara!) cardio. Jag ville ju hem och se fotbollen som Sverige så fint vann med 6-0. Heja blågult!

Sova var det. Måste försöka skriva ett lite mer kvalitativt inlägg imorgon om min nya arbetsplats och mitt nya liv :) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar