onsdag 15 september 2010

Anmäld!

Nu är det gjort. Nu har jag anmält mig till Bromölla halvmarathon i november.

Det är sjukt som jag längtar! Lite skräckblandad förtjusning liksom.

Jag är också jättesugen på att springa Stockholms marathon nästa år redan. (Jag måste vara lite smått sinnessjuk just nu..) Men frågan är, har jag vad som krävs för att klara den träningen nu i vintermörkret? Visserligen är långpassen på helgerna när det är ljust och skönt, men jag menar. Det är verkligen -långa- långpass.

Men tänk så roligt det vore.. *drömmer sig bort lite* .. eller hur?

4 kommentarer:

  1. Visst är det skoj med en tävling att tävla inför! Jag vill också springa maraton men jag vet inte om jag någonsin kommer att klara det.. :P

    SvaraRadera
  2. Men - oj - vad duktig du är!
    Blir verkligen impad, en halvmara känns nästan helt omöjligt för mig...
    Heja dig!

    SvaraRadera
  3. Vill man bara Åsa så kan man! Det är jag övertygad om :P iofs, i marathon-ekvationen så krävs det även en jävla massa tid.. ett långpass på 3h kräver en hel del planering känns det som!

    Stina det tyckte jag också för mindre än ett år sedan, men sedan började jag träna lite mer regelbundet och jag klarade att springa skiten ett halvår senare :D

    SvaraRadera
  4. Klart du kan springa mara om du vill! Jag började löpträna i mars i år och spontananmälde mig till en mara som jag tog mig genom den 3 juli...

    SvaraRadera