torsdag 2 september 2010

Försök till spännisbilder

Efter ett antal försök med att ta bilder när jag spänner mina fina muskler så ger jag faktiskt upp.

Det är fan otroligt hur dålig muskelkontroll jag har. Visst, många muskler ser man inte direkt då jag har för mycket fett som är i vägen, men va fan. Liiiiite bort det väl synas? Här är några av mina misslyckade bilder, kollar ni runt armarna ungefär så kan ni kanske eventuellt upptäcka en skugga som ska markera en muskel(men jag lovar inget!).

Ledsen för kass bildkvalitet.. men visst kan man ana något i mossorna?!

Bortse från putmagen och titta på skuggan mitt på armen, ser ni?! Va?!

Här syns inga muskler alls men jag ville bjuda på en fin svettbild från efter träningen.

Notera även gärna min nya sportbh jag köpte igår! Visst.. jag har redan två svarta i samma modell men damn så bra de är. Jag råkade även köpa ett par långa löpartights samt en löparjacka (ni vet, rean som Stadium alltid har, båda plaggen för 500 kr). Japp. Det känns bra det här.

Jag lovar att nästa gång jag visar sådana här lättklädda bilder så kommer jag väga några kg mindre och skillnaden kommer vara stor. Yes.. Vi kör på det, high five team!

Ps. Nej jag har inga som helst illusioner om att jag är fit och vältränad, men faktiskt, det finns muskler gömda under allt fett. Jag lovar.

1 kommentar:

  1. Härligt med bilder...ser ju helt ok ut....jobba på bara ...
    Kram

    SvaraRadera