fredag 17 september 2010

Delmål 1: check!

Vilken lyxfredag. Jag tog bilen till jobbet istället för tåget och vågen visade 67,8 kg,  med andra ord har jag klarat mitt första delmål!

Så självklart måste jag belönas på något vis.. och av en händelse så råkar det ligga ett köpcentrum på väg hem som jag kan svänga förbi i och med att jag har bilen. Så att. Ett par stövlar och jeansleggings eventuellt en tröja är saker jag känner jag behöver i dagsläget. Det förtjänar jag.

Ha en riktigt fin dag allihopa! :)

4 kommentarer:

  1. Härligt! Grattis! Även jag ställde mig på vågen idag och fick ett positivt besked! Så härlig fredag! Kollade din högerspalt och vi har verkligen liknande mål med vår träning (och vikt även om jag aldrig kommer gå ner till 60 kg utan stanna på 65).. Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Ja gick upp klockan 5:30 idag enbart för att gå på ett spinningpass, sen gick ja hem o somna, så hela min dag e förstöd nu, men ja gjorde bra ifrån mig träningsmässigt iaf :)

    SvaraRadera
  3. New York Maraton 2012 Linda! Let's do it!

    SvaraRadera
  4. New York Maraton 2012 hade fan inte suttit fel Jimmy!

    SvaraRadera