tisdag 21 september 2010

Spindelattack

Ungefär 8 spindlar hängde på min cykel nu när jag skulle styra kosan mot gymmet. Vet inte riktigt vad ett sådant stort gäng gjorde men jag tror de rökte, söp och hånglade.. ärligt talat dock. Det var inga pyttespindlar heller, den ena hade en kropp lika stor som en 50öring och det är inte en överdrift.

Så jag försökte sabba så mycket nät som möjligt och peta bort spindlarna ner på marken. Det gick sådär. Till slut så gömde sig alla på diverse ställen på min cykel (vart man kan gömma sig på en cykel är för mig dock en gåta) och jag trotsade min äckelkänslor och cyklade i väg med spindlarna. Phew.

Väl på gymmet var det smockfullt, fick vänta för länge för att använda vissa maskiner och hantlar. Hur drygt som helst. Lyckades dock genomföra mitt planerade pass och nu sitter jag här helt matt i överkroppen. Dags att försöka lugna ner endorfinkicken efter träningen så jag kan sova inom en timme.

Happy tuesday!

2 kommentarer:

  1. Gillar verkligen din bild. (Y) xD Hahaha så söööt!

    SvaraRadera
  2. Vi hade ett spindelnät som satt vid sidospegeln på bilen. Trots att vi körde både till Göteborg och Malmö så satt det kvar när vi kom hem. Hur starka är inte spindelväven! Men någon spindel har vi inte sett. Men den kanske också ligger gömd någonstans..

    SvaraRadera