torsdag 2 september 2010

Im drinking coffee yo!

Jag håller på att lära mig dricka kaffe. Jag vet, helt crazy att jag som 25åring aldrig kunnat dricka det. Även te är riktigt vidrigt så jag klassas som en sådan osocial person som är "svår" och "jobbig" när man har över på fika. Av någon anledning blir folk nästan förolämpade om jag bara vill ha vatten att dricka.. eller så får man dricka saft med alla barn.

Hur som helst. Det börjar gå att dricka nu, det är inte jättegott men det går iaf. Speciellt om man har mjölk i. Eller om man går till ett fancy café och får en mocca latte eller vad allt nu heter.

Kaffe och påsar under ögonen, sexy!

3 kommentarer:

  1. Hehe..jag gillar kaffe.
    Men du ska inte behöva lära dig. Folk får väl acceptera dig som du är ;) kram

    SvaraRadera
  2. Vet du, jag kunde inte heller dricka kaffe innan, eller ja.. tills jag flyttade upp till storstan.
    Men, ett hett tips är att skaffa en såndär fancy espressomaskin med kapslar.. du blir snabbt hookad!
    Plus att det är godare att dricka schysst espresso jämnfört med gammalt kannkaffe :P

    SvaraRadera
  3. Haha Rebecka, de flesta respekterar det :P men sen vill jag gärna kunna dricka kaffe när jag vill väcka mig själv ibland.

    Hmm Patric, jag tror jag har försökt men jag ska försöka med det igen. Smarta förslag är smarta :D

    SvaraRadera