måndag 20 september 2010

Positiva tankar ger energi

Jag har så mycket känslor som bara bubblar i mig, så jag kan med kraft säga att det jag längtar efter nu är att komma och få springa mina långa intervaller. Rensa huvudet från allt negativt och se det positiva istället -  både i mitt eget liv men självklart även i landets.

Att se positivt i även de mörkaste tider är väldigt viktigt, så därför utmanar jag dig att tänka på minst en positiv sak med dagen. Det kan vara en liten sak eller en stor sak, handla om dig själv eller någon annan.

Min egen positiva sak med dagen är som sagt att det står löpning på träningsschemat idag men också att jag har en kropp som orkar med det jag utsätter den för! Vad tycker du är positivt idag?

1 kommentar:

  1. Jag fick MVG i en av mina kurser idag \o/ lätt positivt!

    SvaraRadera