onsdag 29 september 2010

Ge mig mer tiiiiid

Tid. Så lite tid... jag behöver mer tid!
Hur ska man kunna förbereda veckan som kommer om det enda man gör är jobba, träna, äta, duscha och sova?

Jag är inne på dag tre av min utmaning, det går fint än så länge. Jag kostregistrerar och håller mig inom mina tillåtna kcal, det svåra kommer bli i helgen då det är min födelsedag. Fest på lördag och kalas på söndag vilket innefattar alkohol och bakverk. Jag brukar försöka balansera ut mina dagar när jag dricker alkohol genom att springa ett långpass på dagen så jag bränner runt 1000 kcal så har jag lite till godo så att säga, men i helgen har jag faktiskt långpass-paus från löpningen enligt programmet jag kör. Det känns lite vemodigt av flera själv men främst pga att jag njuter så enormt mycket av mina långpass och längtar efter dem varje lördag. Nåväl, ska väl klämma in en mil iaf.. i smyg sådär..

Annars då? Jodå, jag försöker mäta min vilopuls men jag är så uppstressad jämt så det är svårt. Måste försöka hitta tid för mig själv snart - annars kommer jag krascha thats for sure!

Och jodå, jag tandtrådar varje kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar