torsdag 23 september 2010

Pakeeeeet!

Efter ett fint ben/axlar/rygg-pass på gymmet begav jag mig i all hast för att hämta ut ett efterlängtat paket.

Pakeeeeet!
Förpackningen hintar om vad den kan innehålla och mycket riktigt är det protein i mängder! Jag valde helt enkelt att köra safe på det enda pulvret jag lyckats få i mig och det är av samma märke. Denna gången valde jag dock att köpa de andra två smakerna som finns, vanilj och choklad. Imorgon ska jag pröva på chokladen till frukost är det tänkt.

Förhoppningsvis lika gott som jordgubbssmaken.
För övrigt så var det lite roligt inne på OKQ8 (mitt postställe). Jag kom dit i mina träningskläder, fortfarande svettig och hämtade ut mitt paket som tydligt visade på utsidan vad det var relaterat till. Sedan mindes jag att pojkvännen bad mig köpa två saker åt honom - cigaretter och en påse godis. Hon i kassan måste trott jag var grymt motsägelsefull, haha. Nåväl! Inget godis till mig och röka har jag aldrig bemödat mig bli beroende av.

2 kommentarer:

  1. När jag hämtar ut något på vårat utställe för paket så frågar de inte ens om legg längre, och de vet oftast redan vad för paket som jag ska hämta ut, plus att jag inte ens behöver säga mitt namn.
    När de ser mitt legg så säger de "Jag tror inte riktigt det är du på legget!"

    SvaraRadera
  2. Hehe, bevittnade en väldigt rolig sak på statoil vid Universitet i våras också.

    Skulle betala bensin men killen före i full träningsmundering stod och joggade på plats när killen bakom disken frågade om han skulle ha senap och ketchup på korven? WTF, killen drar en 50cl cola och en fransk baguette, sen när jag går ut till bilen så ser jag han jogga iväg igen

    / Jan :)

    SvaraRadera