onsdag 18 augusti 2010

Uteblivna intervaller

Fullt ös medvetslös. Nästan iaf. Jag och min kropp är trötta.

Idag har vi varit på K-rauta för mer färg och beslag till garderobsdörrarna och sådant spännande. Jag tycker verkligen byggmarknader luktar helt fantastiskt, jag skulle kunna tillbringa många timmar där.
Sedan en sväng till IKEA. De har fina och billiga saker men det är såå mycket folk överallt. Men vi hade redan kollat på deras hemsida vad vi ville ha så det var i princip bara att gå dit och plocka på sig. Dessutom hade de allt inne vilket är ännu bättre. 16 kr för en tallrik köttbullar hade de också.

Sjukt najs.

Mindre najs är att vi kom hem sent på eftermiddagen och vi behövde börja måla direkt. Därför hann jag inte med att springa mina intervaller tyvärr, men däremot har vi målat väggarna och resterande garderober för andra gången samt målat dörrarna en gång. Imorgon sker den sista målningen av dem samt listerna. Efter det börjar det roliga! Bygga IKEA-möbler!

Imorgon är det dessutom tvättid samt att jag kommer både gå till gymmet för att träna axlar och rygg samt springa mina intervaller på löpband. Ja jävlar, nu taggar vi till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar