onsdag 4 augusti 2010

Mot gymmet!

En trött och seg kropp tog sig ut på en morgonpromenad med lite joggningar här och där i försök att öka pulsen.
Gick rätt bra ändå. Klämde i mig en banan och nu dricker jag en Nutrilett. Visst det är inte det bästa man kan trycka i sig men det är ändå okej. Jag orkade verkligen inte göra någon ordentlig frukost så viktigast är att jag får i mig något. Satsar istället på en proteinrik och härlig lunch efter gymmet istället som jag är på väg till nu.

Tycker för övrigt att det är jättekul att en massa nya personer har hittat hit och kommenterat. Härligt! Något som är ännu roligare är att jag hittat en massa nya bloggar att läsa pga detta! Tack så jättemycket!

Om ni har lust och så är det kul om ni vill trycka på "Följ"-knappen här till vänster.

5 kommentarer:

  1. Härligt när det funkar fint och grattis till att du minskat i vikt.....
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt att hitta nya inspirerande bloggar! Duktig du är med vikten, det är något jag ska ta tag i nu efter semestern! Försöka få bort de sista gravidkilorna som sitter stadigt.. :P

    SvaraRadera
  3. Ja det är onekligen skoj med nya bloggar :D

    Tack Lotta!

    SvaraRadera
  4. Vi har ungefär samma mål du och jag, spännande att hitta nya bloggar att följa för inspiration :D

    SvaraRadera
  5. Jaa jag håller med! Ska kika på din också! :D

    SvaraRadera