söndag 15 augusti 2010

Fint ska det bli

Imorgon ska vi påbörja fixandet av vår hall.
Just nu är den babyblå (usch) med tapet på garderobsdörrarna (suck åt föregående ägarna). Vi ska måla över allt till vitt, byta garderobshantag, köpa nya hatt- och skohyllor samt städa i ordning alla 6 garderober som står där samt måla även dem vita inuti. Som prick på i:t tänkte vi även montera upp massa fyrkantiga speglar så hallen känns ljusare. Det kommer verkligen bli jättefint och ett utmärkt tillfälle att gå igenom gamla kläder och sortera dem.

Annars funderar jag på att även idag ta en vilodag. Jag hade en igår då jag hade druckit dagen innan men idag har jag verkligen bara ingen lust. Tränar gör jag för att det är kul, inte för att jag tvingar mig till det. Dessutom är det benpass på gymmet som jag i övrigt nog ändå tänkt skippa eftersom benen nog är på gränsen till lite övertränade, jag tänkte att några dagar utan träning gör nog benen pigga igen så det slipper bli sådär tungt som det var senast jag sprang.

Men men, vem vet. Klockan är bara 15:00, suget kommer kanske senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar