måndag 30 augusti 2010

Nummerlappen

Så det där ja. Nu har jag hämtat min lilla nummerlapp och tillhörande funktionströja man fick med. Känns stabilt. Jag småhostar lite på morgon/kväll men inte alls tillräckligt mycket för att klassa mig själv som sjuk. Tar dock lite hostmedicin i förebyggande syfte. Imorgon gäller det, då jääävlar!

Tydligen anmälde jag mig tidigt! 

Har varit lite off bloggen i helgen, har haft lite annat för mig. Lite shopping med goda vänner och en härlig pokerkväll där jag åter igen kom tvåa. Suck.

Imorgon är det dubbel spänning som gäller då alltså. Iform-loppet samt besked om huruvida jag fick jobbet eller ej. Spännande tisdag!

2 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon, hoppas på bra besked imorgon kväll när jag kikar in!

    SvaraRadera
  2. Lycka till i dag och tänk nu bort ostan när du springer...

    SvaraRadera