tisdag 10 augusti 2010

"När jag får pengar.."

På torsdag är det dags för arbetsintervjun jag har väntat på nu i två veckor. Än så länge är jag inte nervös utan tänker bara om och om igen i huvudet "Jag ska charma sönder dem, jag ska få jobbet.".

Det ska bli riktigt roligt att gå på en intervju. För ett jobb jag verkligen vill ha och inte ett ursäkta ordvalet, skitjobb. Får jag dessutom jobbet, eller något annat jobb, kommer jag tjäna pengar. Say what?! Pengar. Jag har inte haft något inkomst förutom CSN på flera år. Så jag tänkte jag slänger in en liten lista på saker jag vill ha när jag får en inkomst igen:

  • Ett par till springskor
  • Massa mycket fler träningskläder
  • Smink från I.D.
  • Ett par promenadskor, de jag tittat på kostar 1200 kr.. 
  • En Garminklocka hade inte suttit fel, dock är jag nöjd med min lilla Polar.
Ja hm. Det var faktiskt allt jag kan komma på nu. Träningskläder är en sak som verkligen måste inhandlas fler av, tränar man 6 dagar i veckan + 4 pass cardio så går det åt en hel del kläder..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar