söndag 8 augusti 2010

Mysigt med regn

Finns det något mysigare än att vakna en söndagsmorgon till smattrandet av regn? I love it.
Tänkte springa ett långpass idag runt 12 -15 km och är det regn ute så är det så mycket lättare att springa fort pga syret i luften.

För övrigt har det inte regnat speciellt mycket här i Malmö. Ja typ inte på flera veckor om jag ska vara ärlig. Det har kommit några oväder med blixtar och dunder som lika plötsligt som de kom försvann efter 30 minuter. Nu ska ni veta att jag inte klagar, den här sommaren har varit fantastisk med dess sol och värme. Men jag välkomnar regnet lika mycket!

På min gata i stan..
Vågen verkar inte alls vilja vara med mig efter min ätardag här om dagen(jag tjuvväger mig lite för ofta). Det är tråkigt men inte mycket att göra än att stå sitt kast. Förhoppningsvis har jag gått ner något gram tills den officiella vägardagen imorgon, men vi får väl se helt enkelt.

4 kommentarer:

  1. Regn är ok, men inte över halva min semester.....men att springa i regn är coolt ( om jag kan )
    Visst har jag vä mani i perioder med, livet är visst bara så ibland, men hoppas du gått ner ändå...
    Kram

    SvaraRadera
  2. wow, imponerande att du sprnger ut i regnet!

    SvaraRadera
  3. Jäklar vilka fina tider du har på din löpning! Klart du kommer att klara din mara om ett par år!

    SvaraRadera
  4. Ja, det är underbart att springa i regn verkligen! :D även fast det är lite knasigt, jag var ensam i löpspåret så att säga :)

    Tack så mycket Sus! Jag försöker förbättra dem så gott jag kan och någon dag ska jag klara maran, det gäller att vara envis!

    SvaraRadera