onsdag 11 augusti 2010

Nervööööös

Imorgon är min intervju och nu är jag nervös. I natt hade jag även en hemsk mardröm om att jag försov mig och missade intervjun, gahh! Har även fått reda på att det ska vara något slags Quiz.. hur läskigt är inte det?!

Idag har jag mest fokuserat på att ta reda på så mycket som möjligt om företaget i fråga men självklart även varit på gymmet och tränat ett rygg/axel-pass med ett efterföljande mysjogg i 30 min på löpbandet för att bränna lite kcal.

Så kort och gott. Håll tummarna för mig och jag skriver ett inlägg när jag väl har kommit hem imorgon!

5 kommentarer:

  1. Lycka till vännen! Det kommer att gå kanon, det vet jag. Själv åker jag ner till skåne i morgon på läger, Ängelholm, sen börjar jag jobba på min praktikplats när jag kommer hem. Grymt bra känns det. Kram på dig och lycka till!
    http://bumbias.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Det kommer att gå bra, men självklart kommer jag att hålla mina tummar för dej i morgon.

    Lycka till Kramizz

    SvaraRadera
  3. *håller tummarna hårt*

    pepp-kram!

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna här också!
    Vet att du kommer fixa det :-)

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna! Vad är det för jobb? :) Jag var på intervju på Ikea en gång och dom hade flera delar OCH gruppintervju.. Det var nervöst men det gick jättebra och alla fick jobb :)

    SvaraRadera