onsdag 7 oktober 2009

Vädergudarna måste älska mig!

I natt vaknade jag vid 3tiden, hörde hur det regnade. Tänkte stilla för mig själv, nu för det för fan sluta regna lagom till jag ska till praktiken med cykeln. När jag vaknar hör jag fortfarande att det regnar. Dammit! Dock ca 10 minuter innan jag skulle i väg slutade det mirakulöst att regna.
Grejt! Jag cyklade till jobbet torr och glad. Nu sitter jag här ca 15 minuter senare och tittar ut. Det verkligen ÖSER ner! Det är mörkt ute och ser allmänt ruskigt ut.
Tack vädergudarna. Ni är bäst. Iaf idag.

För övrigt var jag på gymmet igår. Väldigt trevligt. De har ett tjejgym där. Jag tyckte först att det var råmesigt men igår så var alla löpband upptagna när jag kom dit så jag gick in det här tjejgymmet. Det fanns ungefär samma saker där inne som i det stora och jag var heeeelt ensam. Fatta så skönt. Skitsamma att det är ett tjejgym, privatgym är ju drömmen. Jag kan använda maskinerna i min ordning istället för att vänta på andra. Åhhh..! Japp. Dit in ska jag mer. Mitt lilla tjejgym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar