måndag 5 oktober 2009

Grymt kul!

Jag testade mina springskor och pulsklocka idag. GRYMT kul. Jag gjorde en runda i deras karta med satellitbild och sedan drog jag på mig skorna och sprang ut. 6:20min per km vart det i snitt! Helt sjukt hur mycket roligare det är när man vet att man har något att tävla med. Jag äääälskar att tävla även om det är mot mig själv.

När jag var klar kände jag att jag lätt kunde springa längre så ska springa min 5,5km nu denna veckan för att nästa vecka köra iaf ett 8km pass i lagom tempo för att känna av. För att jag ska orka all den träning är det så att jag måste äta kolhydrater. Inte i mängder kanske, men lite juice, en rågkuse och en frukt på eftermiddagen borde vara tillräckligt. Idag har jag dock ätit sushi till lunch samt fullkornsspagetti med köttfärssås, men jag menar. Det är ju inte onyttigt! Ska försöka trycka in lite bulgur i menyn och lite annat smått och gått och sedan hoppas att min träning ger resultat.. för jag har verkligen inte lust med Gi just nu trots att det verkligen funkar när man vill gå ner vikt.. men jag vill träna.. och inte gå tråkiga promenader. Jaa... låt oss hoppas att detta funkar, jag ger det en vecka iaf och har jag gått ner några hekton så fungerar det förhoppningsvis någonstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar