torsdag 15 oktober 2009

Rätt okej

Jag kände mig faktiskt rätt "okej" idag utseendemässigt. Jag hade på mig mina underbara nya boots, min nya kjol och det kändes inte som jag var allt för knubbig. Till och med på gymmet kändes det bra med en nyinköpt snyggt träningslinne. Men vågen och spegeln när man är mer avklädd visar sanningen.

GAH. Jag har ärligt talat panik. Mitt sjuka huvud tänker att all min träning är bortkastad då jag inte äter enligt Gi eller någon annan metod trots att jag vet att så inte är fallet. Jag har grymt mycket fler muskler och jag springer fortare och fortare för varje vecka samt att pulsen också sänks i takt med allt. Men ändå. Vågen imorrn kommer säga några hekto mer än förra fredagen, varför vet jag inte. Funderar ärligt på att öka till träning 5 dagar i veckan men jag tror jag väntar tills nästa månad börjar och då ökar upp mitt "minimum" för varje månad.

1 kommentar:

  1. Vågen pekar uppåt för att du tränar så mycket. Det går inte att gå ned i vikt samtidigt som man bygger så mycket muskler som du gör nu. Jag tycker att du ska titta mer på dina resultat i spåret och på gymmet och inte så mycket på vågen. Den är inte alltid ärlig då muskler väger mer än fett.
    Du är grym, så ge inte upp, ät lagom av allt och fortsätt träna. Du väger så pass lite nu att det är svårt att gå ner i vikt, speciellt som du tränar så mycket. kram

    SvaraRadera