måndag 26 oktober 2009

Black Silk

Imorrn ska jag på titta på dans. Jag ska på Black Silk som det så käckt heter. Tydligen är det en orkester som spelar Nightwish och massa dansare på scen. Förhoppningsvis blir det väldigt intressant att se på och det skadar inte att jag får gå gratis då min praktik har fått gratisbiljetter till showen. Jag får återkomma imorrn med lite smygbilder och en rescension!

För övrigt ser jag verkligen fram emot mitt möte på onsdag enormt mycket. Jag hoppas verkligen att hon är bra och att vi "klickar" rent personlighetsmässigt. *hoppashoppashoppas*
Jag är så redo jag bara kan bli att gå ner i vikt! Jag var till och med ute och sprang idag när jag kom hem, trots regnet. Mörkt var det också! Så ja... min hemska feta mage ska väck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar