onsdag 14 oktober 2009

Total jävla depression

Bleh. Såg mig i spegeln imorse. Bytte kläder ungefär tusen ggr innan jag var tvungen att cykla iväg. Fortfarande brutalt missnöjd med allt. Jag är en tjockis och jag vet inte hur fan jag ska kunna gå ner i vikt. Jag vill så gärna gå ner och träna samtidigt och det går inte med Gi för mig. Jag orkar knappt cykla när jag kör GI för benen strejkar ut totalt.
Jag behöver råd och inspiriation för mat. Pulver gör mig bara deprimerad..

Usch. Total jävla depression. Gånger 9.

4 kommentarer:

  1. byt ut GI mot ordentlig mat .. tränar du måste du ju få i dig ordentligt med mat :)

    SvaraRadera
  2. ät lagom av allt, regelbundet, glöm inte mellanmålen och du kommer gå ner. du har ju redan gått ner massor linda! jag vet känslan men idag är jag pepp så då kan jag dela med mej till dej av det! :)
    om du vill köra diet så har jag läst en del om ISO-dieten och det är liite som GI men du får äta mer kolhydrater minus bröd. kolla upp den! :) kram

    SvaraRadera
  3. Jojo, men det känns som det är så.. segt. Jag vet att jag går ner fort och effektivt med GI utan att träna speciellt intensivt. Jag vill ha samma effekt nu fast på annat vis. Tallriksmodellen, typ det du pratar om cassandra är fin om jag vill stå stilla i vikt men.. har aldrig funkat för mig förrut när jag försökt. Och GI har ju 3 faser varav den andra innebär att man får äta mer kolhydrater så det lämpar sig att träna.. men vettefan. Träningen har jag inge problem att hålla uppe, men det är maten som är svår att anpassa. Som sagt, depression!

    SvaraRadera
  4. Vi får hjälpas åt!!! *pepp*

    SvaraRadera