tisdag 20 oktober 2009

Positiv feedback

Jag fick jättebra feedback idag på min praktik. Fick beröm av min mentor att jag var duktig och en riktig problemlösare. Tänka sig. Min praktik blev förlängd med 10 veckor(yey!) så jag är glad. Min handledare sa annat positivt också som jag tyvärr inte minns helt, men det kändes grymt skönt att få höra att man är bra när man faktiskt är på praktik.

Jag har svårt för det där. Svårt att faktiskt förstå att jag är tillräckligt bra på något för att jobba med det, ja förutom att jobba på konsum eller dylikt. Jag är grymt trevlig mot kunder och när jag slutade jobba på Konsum så fick jag tillochmed en kram av en kund som tyckte det skulle bli tråkigt att jag slutade.

Ehm.. just ja, jag bytte ämne. Men åter till det. Jag tror inte tillräckligt på mig själv oftast. Synd men sant. Det var samma sak i skolan, jag räckte aldrig upp handen trots att jag visste svaret. Var grymt blyg för det mesta. Självkänsla, självförtroende och allt sådant är något jag har för lite av. Dock börjar det vända, eller ja, har vänt de senaste två åren. Jag bestämde mig när jag flyttade till en helt ny stad för att plugga där jag inte kände någon att verkligen träffa nya underbara människor. Vilket jag gjort och några av dem orkade tillochmed komma ner till Malmö från Trollhättan för att komma på min födelsedagsfest jag hade i oktober. Fantastiskt. Ni är alla fina vänner(även ni som inte hade möjlighet att komma)! :)

Väl inne på ämnet av positiv feeback. Andrea som kommenterat mina inlägg några gånger, TACK så jättemycket för allt peppande du skrivit. Tyvärr är din profil på blogger låst så jag inte ser om du har en blogg själv, men jag blir jätteglad för det du skrivit och jag är bara så kass ibland när det gäller att svara. Ville bara berätta att kommenterar av dig och alla andra gör mig så glad oavsett om det bara är en smily eller en punkt. Jag förstår fortfarande inte att så många faktiskt pallar att läsa min blogg(jag menar, så jävla intressant är den inte).

Ville bara säga, tack för all positiv feedback. Det värmer.

1 kommentar:

  1. Visst är det fint med peppande kommentarer!

    Nu är vi på G till advent!!!

    Kramar

    SvaraRadera