onsdag 21 oktober 2009

Fin rutin

Jag har fått in en grymt bra rutin. Jag planerar alltid veckan innan hur jag ska lägga upp kommande veckas träningspass. De dagarna jag bestämt jag ska träna så kommer jag hem. Byter om på en gång och drar sedan iväg på ett löpningspass eller ett gympass. De dagarna jag inte tränar ser jag till att ha tvättstuga eller åka och handla. En väldigt fin rutin måste jag säga.

I överlag fungerar jag bäst med rutin. Träningen blir så mycket enklare att hålla uppe och allt går mycket bättre. Jajamensan. Nu är det bara maten som måste fixas. Hjälp är vad jag måste ha. Pratade med mamma om saken häromdagen och hon tyckte definitivt att jag skulle lägga ner de pengarna på en PT om jag kände jag var fast. Så jag letar efter en bra kost/personlig tränare i Malmö. Någon som har något tips på en bra sådan?

1 kommentar:

  1. Tyvärr...inga bra namn. Men det är en bra idé att lägga pengar på!

    Kram

    SvaraRadera