söndag 18 oktober 2009

Omotiverad till att blogga

Har varit och är lite omotiverad till att blogga trots min nya telefon. Telefonen har för övrigt en sådan sjukt bra kamera, bättre än någon kamera jag någonsin ägt. Känns stabilt. Ska försöka ladda in musik idag på den, måste ha min fix varje dag. Men damn så tråkigt det är. Vi får se, vi får se.

Ska eventuellt köra lite yoga/styrka idag på mitt wii-fit, då kommer jag upp i 5 pass denna veckan. Fast jag vet inte, igår hatade min kropp mig. Kom tillbaka från en enormt seg löptur och satte mig ner ett litet tag, när jag skulle resa mig igen för att duscha skrek mina knän av att jag belastade dem. Efter ett tag kändes det normalt igen, men jag är lite orolig ändå.. stackars kropp. Nästa vecka är dock återhämtningspass i löpningen iaf, ska ta det riktigt lugnt och bara springa 3km i två av passen. Kan behövas.

1 kommentar:

  1. Vet vad du menar, ibland blir det bara för tillgängligt att blogga och då tappar man motivationen. Blir för lätt. vilka i-lands problem man har egentligen
    =)
    TAck för dina peppande kommentarer!

    SvaraRadera