måndag 26 oktober 2009

Ämnesomsättning och sånt

Jag måste ha sjukt dålig ämnesomsättning samt förbränning. Jag har hållit uppe träningen, ätit mindre bra på några dagar men inte så fruktansvärt illa. Ändå har jag gått upp 1,5kg. Kul, jättekul. Folk säger alltid att det tar tid att gå upp alla kilon man är överviktig, men så är verkligen inte fallet för mig. Det går fort, för fort. Men jag vet inte varför jag är förvånad, det här är mitt liv i ett nötskal. Jag har aldrig varit en smal människa och kommer nog aldrig vara det heller.

Dock har jag bokat tid med en personlig tränare/kostrådgivare på onsdag. Ska bli väldigt spännande och se hur det artar sig. Jag har höga förhoppningar och ja, lyckas inte det så kommer jag aldrig bli nöjd med mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar