måndag 12 oktober 2009

Före/efter bilder

Som jag lovade har jag kikat igenom gamla bilder. Fy fan säger jag bara, vilken sporre att se alla gamla tjockisbilder(trots att jag fortfarande är en). Jag hittade dessutom helkroppsbilder med så det är ju ännu bättre. Bilderna är i ordningen och de två första är jag 2007, den 3e är jag 2008 och den sista är jag nu i lördags. Man kan tydligt se hur mitt självförtroende ökats och 2008 vägde jag ca 5kg mindre än jag gör nu, men dit ska jag nå igen och ännu lägre. You can bet your ass on that!

4 kommentarer:

  1. Vilken förvandling! Bra jobbat Linda, bara att köra vidare. Du klarar det!

    SvaraRadera
  2. hmmm... du har ju bytt frippa med, de är fusk! (tänker mer såndär före/efter som är på tv-shop ;))

    SvaraRadera
  3. haha mjo, man ska ju helst se skitsur ut på förebilderna som jag gör också. Samt att den röda klänningen verkligen är groteskt ful!

    SvaraRadera
  4. fan va du är grym Linda, jag gjorde en resra i viktnedgång förra hösten börjar snart bli dags igen och du inspirerar mig verkligen. Jag förstår dock inte hur du orkar, vet inte hur jag ska orka... Men du är verkligen en inspiration!!! fortsätt kämpa, tänk dock på att du är jäkligt snygg som du är, du behöver inte gå ned mer...

    SvaraRadera