söndag 25 oktober 2009

8 kilometer

Japp. Jag klarade av att springa 8km utan problem. I bra tempo dessutom. Benen har jag fortfarande kraft i så att springa en mil kommer inte vara ett problem. Underbart skönt att den stenen faller av mina axlar. Wiie :) Det roliga är att enligt mitt schema så skulle jag både gå och springa och att allt som allt skulle det ta en 60 min eller så. Jag var klar runt en 54 min, dvs dryga 6,30 tempo. Fy fan vad jag äger ibland.

Nästa vecka så händer det mycket. Men veckan ser ut såhär just nu iaf:

Måndag: Löpning 4km.
Tisdag: Teater.
Onsdag: Löpning 5km.
Torsdag: Gym på morgonen. Flyga upp till Stockholm på kvällen.
Fredag: Begravning.
Lördag: Förhoppningsvis en långpromenad.
Söndag: Flyga hem till Malmö. Löpning 8km på kvällen.

Jag är livrädd för att missa ett träningspass. Jag vet att låter jag mina undanflykter vinna en gång så är det enormt mycket större chans att de vinner nästa gång också. Därför får de aldrig vinna, oavsett hur mycket jag har att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar