onsdag 7 oktober 2009

Rekord..

..i antal läsare idag! Vad spännande och så glad jag blir :D Jag har en stark misstanke att det har med att Anna länkade till mig som ett bloggtips. Tack så mycket för det och jag hoppas att nya läsare hittar hit igen! Folk får väldigt gärna kommentera med trots att jag nog inte förtjänar det då jag själv smygläser bloggar(främst gå-ner-i-vikt-bloggar) mest hela dagar UTAN att kommentera.
Jag måste bli bättre på det. Kommentarer är ju bara så roligt att få.

Jajjamensan. Jag har även slagit personligt rekord i antal poster/dag. Nästa vecka kommer den nya telefonen jag och min älskling ska köpa. Såååå snygg och för att inte tala om hur super kameran är. Ni kan fethajja att det kommer mobilbloggas med läckert bildmaterial! Dock är jag osäker på vilken färg jag ska köpa.. röd, silver eller svart? Eller ja, silver blir det inte för det är bara så tråkigt. Det lutar mot en svart. Svart är ju faktiskt väldigt fint.

2 kommentarer:

  1. Det är roligt att få kommentarer, men också att ge, tycker jag. Hoppas telefonen kommer vara till belåtenhet!

    Kram

    SvaraRadera