söndag 11 oktober 2009

Bakis no more

Jag vet inte vad som har hänt. Jag har hört historier om att folk blir mer bakis ju äldre man blir. För mig är det helt tvärt om. Nu så är jag uppe och studsar vid 9-10 dagen efter, städar, diskar och lite senare idag ska jag ut och springa 6km i lugnt tempo. Sweet! Däremot döm till min förvåning vaknade jag mitt i natten och behövde akut gå och spy.. det har inte hänt mig på jag vet inte hur länge och jag var inte ens speciellt full igår, för så mycket hade vi inte druckit. Så jag undrar vad det beror på, kändes väldigt konstigt iaf när man var så pass nykter ändå. Aja.

Igår var vi ute på något ställe där det var lite äldre kvinnor och män än på de klubbar jag normalt brukar gå på. Väldigt trevligt som omväxling och väldigt trevligt att se normala kvinnor som inte är trådsmala och se dem verkligen shakea på dansgolvet! Jag älskar när jag ser lite knubbiga kvinnor tycka dem är så jävla snygga och råäga hela stället. Det är verkligen respekt och jag hoppas att jag själv kan komma till den punkten i mitt liv. Japp.

För övrigt, min besvikelse över matchen igår är enorm. Jävla skitdanmark.

2 kommentarer:

  1. Hej, jag tror att ju mer man tränar ju mer förbränner du, vilket gör att du tar upp alkoholen mycket snabbare och på så sätt bli fullare av mindre, vilket kan resultera i att du spyr. Sen att du är piggare dagen efter är ju också för att du förbränner alkoholen mycket snabbare med tanke på att du tränar så mycket. det försvinner fortare ur systemet så att säga :) Kanske, vet inte, men kan tänka mig något sådant. själv blir det bara värre och värre...

    SvaraRadera
  2. hmm kanske så det är ^^ konstigt var det iaf.

    SvaraRadera