söndag 4 oktober 2009

Super födelsedag!

Min födelsedag var verkligen helt fantastisk. Troligtvis en av mina allra bästa trots att min far inte kunde närvara så fanns han i tankarna mest hela tiden. Tack alla som kom och grattade mig. Ni är verkligen underbara allihopa. <3

I presentväg fick jag en hel del trevliga saker, tänkte posta lite bilder och sådant i morgon men sådär i listform blev det lite presentkort på diverse trevliga saker(massage, sf-bokhandeln, biobiljetter), pengar, ett omöjligt pussel(?!!), böcker, en shaker med fina plastdrinkglas i tjusiga färger, en film, mitt silent hill som jag fick i förskott för 2 veckor sedan och sist men inte minst. Ett par underbara nya springskor av mamma och en jäääättefin pulsklocka från Polar av älsklingen. Nu JÄVLAR ska min träning ta fart ordentligt. Jag ska försöka gå ner i vikt nu med massa träning, inga onyttigheter, försöka minimera intaget av kolhydrater(hur mycket vet jag inte än, men jag ska orka träna och ta ut mig till max varje pass) och förhoppningsvis ska allt detta leda till att jag når mina mål. Fy FAN så kul.


Jag har också registrerat mig och ska börja skriva in mina träningsrundor på jogg.se, för att se min profil och träningstillfällen kan ni hitta det här. Har även funderingar på att försöka springa milen under 60minuter och marathon.se har ett fint 20 veckorsschema på hur man kan uppnå det målet. Så jag tror jag ska börja med det, dock måste jag finna lite bättre löprundor samt köpa lite kläder som passar bättre för höst/vinter.

Hursomhelst så ser jag fram emot morgondagens löpning med min fina klocka och nya joggingskor! Wiie.

2 kommentarer:

  1. Helene Sköthagen5 oktober 2009 kl. 22:39

    Grattis i efterskott vännen! Roligt att du har en blogg, ska börja följa den =)
    Har också en pulsklocka med fotsensor, riktigt skönt att kunna se om man förbättrar sig. Jogg.se är bra om man vill mäta upp rundor, har dock glömt att jag är medlem där! Du kommer garanterat fixa milen på under timmen, du är envis och stark! Puss från Helene

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Helene :D jag hoppas det med.. det är bara att bita ihop!

    SvaraRadera