fredag 1 oktober 2010

Äntligen är det fredag

I och med resultatet på -0,2 kg från förra veckan så ligger jag nu totalt på minus 5kg. Att vågen tar mig neråt är det viktiga, men jag hade nog förväntat mig liite mer. Hur som helst. Imorgon ska jag träffa min PT och mäta fettprocent och sådant, det resultatet ska bli otroligt mycket mer spännande. Jag hoppas på en bra omfördelning av fett till muskler.

Fredag idag. En härlig helg väntar. Ingen träning idag utan bara mys. Mys med min underbara sambo som jag knappt haft tid att umgås med under veckan. På lördag är det fest och på söndag födelsedagskalas för mig.

Födelsedagar är enligt mig något speciellt. Jag går alltid omkring och ler och känner mig glad. Är det någon annan i min närhet som fyller år försöker jag göra den personens dag så jävla bra det bara går. Födelsedagar ftw!

2 kommentarer:

  1. Duktiga du. Och jag håller med om att det är speciellt med födelsedagar. Man ska fira att man föddes!!! Grattis och ha en härlig helg. Kram

    SvaraRadera
  2. Va duktig du e me träning och kost:-) Håller på att kämpa med att gå ner i vikt efter min senaste graviditet. Hittade din blogg via en vän.

    SvaraRadera