lördag 30 oktober 2010

Äppelpaj och Starcraft 2

Efter ett långpass på 15,5 km i ett helt okej tempo på 6:11 min/km så myser jag nu med smuläppelpaj och starcraft 2-turnering från Korea. Och visst, samtidigt försöker jag städa lite, betala räkningar och hänga in kläder.

Tidigare idag var jag även och shoppade mina saker för vår maskeradfest nästa helg. Jag lovar ni kommer få se bilder på min snygga outfit, om allt går som det ska kommer jag ha den GRYMMASTE sminkningen! :)

Ha en härligt lördag!

4 kommentarer:

  1. Du är verkligen på G! Hej och hå! :) Heja Linda!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad duktig du är!! 15 km, det var länge sen jag gjorde!

    SvaraRadera
  3. Ohh tack så mycket för kommentarerna :D jag kände efter passet "men åh, "bara" ett tempo på 6:11 min/km". Sedan tänkte jag efter och insåg att va fan, det är ju galet bra för att vara mig!

    Två veckor kvar mina vänner, två veckor :)

    SvaraRadera