fredag 15 oktober 2010

Fantastiska backintervaller

Fredag äntligen! Veckan har gått fort men det har varit kul både på jobb och med träningen. Igår sprang jag underbara backintervaller. Även fast det är tungt är det nog ett av mina favoritpass. Att satsa allt man har i x antal meter, igår 150 m. Körde runt en 8 ruscher med en 3 km lång uppvärmning. Vaderna krampade nästan sönder totalt när jag joggade hem men helt klart värt det. Härligt.

Seriouz thinker?!
Japp. Men snart får jag nog ändå åka hem, tog bilen imorse så var här på jobbet redan halv 8. Jag föredrar tidiga mornar jämfört med sena eftermiddagar. Jag har liksom mer energi och fokus då.

I helgen ska jag och sambon in till stan och shoppa halloween outfits samt att jag som sagt ska fixa lite nya träningskläder. På kvällen tänkte jag ta ut honom på en liten dejt och äta på restaurang, det var väldigt länge sedan sist nu! Slutligen ska jag även springa långpass på 18 härliga km.

Vad ska ni göra i helgen?

1 kommentar:

  1. Jag ska skriva på magisteruppsats till sambon kommer hem, sedan tvätta, äta tofu med pasta, se en bra film och somna tidigt. Imorgon blir det Army Fitnessträning, möte med min uppsatspartner, några glas vin och mys med sambon.
    Söndag blir det kanske en liten löparrunda, titta på en lägenhet, ett försök att vara plugghäst och tillfälle att läsa skönlitteratur.

    SvaraRadera