tisdag 5 oktober 2010

Meningslös

Jag har aldrig känt mig såhär meningslös som jag gör i dagsläget efter dessa två dagar. Det hjälpte dock att komma till jobbet - så underbart att det inte känns jobbigt att gå dit utan bara väldigt roligt.

Nåväl. Tankar, tankar. Jag vill mycket men är så osäker på hur mycket jag klarar av. Jag vill springa sthlm marathon, jag vill börja med triathlon samtidigt som jag vill starta en ny blogg/hemsida där jag skriva om saker som anses nördiga och inte hör hemma på denna bloggen men ändå är en stor del av min personlighet. Skapa en egen webbplats i wordpress istället för att använda mig av redan färdiga bloggverktyg. Jag menar, det är ändå vad jag jobbar med och tycker är kul.

Men ja, mycket tankar men ett sinne som just nu bara har ordet meningslös som snurrar runt. Jag måste komma ur denna negativa spriral snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar