lördag 16 oktober 2010

Runners high och dejt!

Runners high idag! 18 km i ett tempo jag aldrig trodde jag skulle klara av. Jag var förvånad själv eftersom jag inte tyckte det var speciellt jobbigt fram tills 15 km där det gick segt ett tag innan jag vid 17 km orkade köra vidare. Vädret var dessutom underbart, strålande sol i ett höstigt Malmö. Jag hade på mig två av de plagg jag köpte tidigare idag: craft underställströja och en funktionströja över. Helt perfekt.

Lite suddiga bilder, iPhonen är inte helt fantastisk på att ta bilder direkt.

Lycklig efter dagens löpning!
Lite statz:
Längd: 18 km
Tid: 1:48:39 
Tempo: 6:02 min/km
Medelpuls: 169
Maxpuls: 177
Kcal: 1480

Och nu: Dejt med älsklingen på en krog som har massa ölsorter. Najs!

4 kommentarer:

  1. Wow! Vad duktig du är! :) Kanonbra tempo för så långt ju! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Men så underbart duktig du är....helt otroligt!!!
    Hoppas ni hade en trevlig kväll....
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, så härligt det låter. 18 km är långt, men så skönt när man har gjort det :-D

    SvaraRadera
  4. Jaa tack så mycket! :D

    det var verkligen superhärligt!

    SvaraRadera