tisdag 26 oktober 2010

Fokus mina vänner

Såja, nu ska saker gå tillbaka till det normala. Inte bara bloggandet utan även träning, mat och framför allt.
Fokus.

Efter en helhelg som denna är det just vad jag tappat. Fokus. Något som är viktigt inom allt man gör och något jag verkligen lever för. Utan fokus står jag stilla och stampar. Utan fokus läser jag samma mening tio gånger utan att förstå vad som står.

Så. Denna veckan är temat fokus och idag fokuserar jag på jobbet och mina korta intervaller som jag ska springa ikväll. Det är härligt att komma tillbaka till mina bra rutiner.

1 kommentar:

  1. Ja, FOKUS till mig också! Jag har tappat fokus pga en envis förkylning som inte vill släppa.. Haft sjukt ont i halsen i en vecka nu och huvudet spränger.. Kämpar på ändå men träningen ligger på vila och det är TRÅKIGT!

    Heja Linda! Peppa mig så jag kickstartar när jag är frisk igen!

    SvaraRadera