söndag 31 oktober 2010

Hej november!

Jag har varit riktigt kass på att läsa och kommentera bloggar denna veckan. Förhoppningsvis får jag lite mer tid i veckan som kommer så ni vet :)

Så en månad till har gått. Löpmässigt har den sett riktigt fin ut. Många kvalitativa pass och bra känsla i benen. På det privata planet har det även där sett bra ut trots min lilla svacka förra veckan. Det enda negativa är att den mörka hösten är här. Det gillar jag verkligen inte men så är det när man bor i lilla Sverige.

November ser ut att bli en fantastisk månad dock. Maskerad, halvmara, planeringar som ska göras över de närmaste månaderna, mer organisation och förhoppningsvis ska jag även lyckas starta lite projekt jag velat påbörja ett bra tag nu.

Hur ser er novembermånad ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar