söndag 15 november 2009

Yey!

Har kommit igång igen med träningen efter att ha varit sjuk, 5 pass nu första veckan och idag sprang jag 8km igen! Fy FAN så skönt det känns just nu. Ska faktiskt njuta av en pizza och kalorimässigt så ligger jag ändå under de kcal jag "får" äta på en dag(dock är de inte de självklart inte de nyttigaste).

Träning får mig verkligen att må så extremt bra. Kroppen är trött men sinnet helt jätteglatt. Nästa vecka har jag planerat in 6 träningspass, det känns nästan som jag börjar bli en träningsnarkoman. Går det en dag utan träning får jag -nästan- panik. Inte för att jag känner mig fet eller så utan bara för att jag vet att jag mår så bra av det.

För övrigt såg jag 2012 i fredags. Det var som förväntat: massa action, explosioner och naturkatastrofer. I liek it. Själva filmen i sig var väl inte fantastisk men jag hade inte förväntat mig något episkt stycke heller.

Nästa helg ska jag och sambon på fest på hans jobb. I Danmark. Tror ni jag kan danska? Nej. Jag kommer sitta där och nicka och le och inte förstå ett ord. Jag får grunda med några glas vin, sen kommer jag garanterat prata bra danska(iaf i mitt huvud).

2 kommentarer:

  1. Saknar verkligen träningen nu efter en veckas ofrivilligt uppehåll pga förkylning...
    Och fast jag inte tränat så åt jag pizza igår...;)

    SvaraRadera
  2. ... "ta på en dag(dock är de inte de självklart inte de nyttigaste)" ...

    the what?

    SvaraRadera