onsdag 18 november 2009

Ledsen

Ja. Idag är en sådan dag igen. Jag försöker verkligen hålla humöret uppe men det går inte. På en vecka har jag gått upp ett halvt kilo trots att jag varit duktig med mat och tränat 5ggr. Känns inte speciellt roligt då jag tränat i flera månader nu så innan någon säger något, nej det är inte muskler.

Jag tänker mycket på pappa. Inte så konstigt kanske när det närmar sig jul, att jag anmält mig och ska springa broloppet i sommar utan att han är där.. att arvskiftet snart är klart.. Ja. Det är mycket. Har kvar hans mobilnummer än och kan inte förmå mig att ta bort det.

Imorse gjorde halsen ont och jag är livrädd att bli sjuk igen. 3 personer på jobbet har varit sjuka nu i 3 dagar. Hoppas jag inte blir smittad. Jag orkar verkligen inte genomgå sjukprocessen en gång till.

Usch. Ett riktigt emoinlägg. Gnälligt sådant. Men ja, vad kan man säga. Jag är ledsen helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar