måndag 2 november 2009

Träningsmusik tips någon?

Jag hatar att vara sjuk.. det är inte kul att vara hemma om man är sjuk. Man är liksom ynklig och snoret bara rinner och äcklar sig.. bleh.

I väntan på att bli frisk har jag införskaffat en mp3spelare som jag ska ha när jag tränar, jag behöver tips på riktigt bra träningsmusik och då menar jag att musiken ska ha en riktigt bra takt typ som E-type - Russian Lullaby. Alltså lite 90tals eurodisco eller vad genren nu heter. Men har någon något annat förslag, snälla tipsa mig! Jag är i desperat behov av ny träningsmusik oavsett genre, viktigaste är att man bli glad av själva musiken.

Hmm.. så.. ja.. nu går jag och däckar en sväng.

1 kommentar:

  1. Jag har en jättebra träningslåt på lager! Simply irresistible med Robert Palmer.

    Krya på dig! puss Karin

    SvaraRadera