måndag 16 november 2009

Jävla skit

Jag har låst och låst upp dörren 4 ggr idag innan jag äntligen kom iväg till min praktik. Först glömde jag plånboken och var tvungen att springa tillbaka. Sen kom jag på att det faktiskt inte regnade och att faktiskt borde cykla, detta innebar att jag behövde springa tillbaka in och hämta mina cykellampor. Väl ute vid cykeln insåg jag att jag hade fel halsduk på mig för att cykla då den är på tok för varm(och jag svettas som en idiot när jag cyklar typ 5 meter) och var tvungen att byta.

Från att ha varit 5 minuter före i tid till att nu i stället komma iväg 10 minuter senare. Grattis till mig liksom.

Och mycket riktigt. Nu sitter jag på jobbet och svetten bara rinner. Så underbart mysig start på dagen. Måndagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar