torsdag 19 november 2009

Pulver

Jag sitter och överväger pulver. Jag börjar bli lite smått desperat, jag VET att ett halv kilo + på en vecka inte är hela världen men jag måste börja gå ner någon gång, inte bara upp :(

Jag är så extremt nöjd med att jag tränar minst 5 ggr i veckan nu för tiden utan problem och jag är galet peppad på att springa min mil under 1h och springa min halvmara i juni så fort som möjligt. Träningen har jag, varför kan jag inte bara bli av med mina 15 kg också. Tänk så mycket lättare det hade varit att springa då också! Helt sjukt egentligen.

Är det någon som har koll på pulver och vad som är bra? Vill inte byta ut alla mina mål om dagen, kanske bara något pulver som ökar min förbränning? Jag FÅR inte gå upp ett enda hekto till, jag tror inte jag klarar det.

9 kommentarer:

  1. Hallå där! Skulle inte du skippa vågen? Du skulle väl inte väga dig på en månad? Pulver ger visserligen en snabb viktnedgång, men om du ska träna 5 dgr i veckan måste du äta som vanligt: Musklerna tar väl stryk annars. Förresten; du har ju testat det där med pulver tidigare. Hur mumsigt är inte det!? Det mesta man går ner med pulver är vatten. Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Men mamma! Det händer ju inget :( jag blir så less att träningen inte verkar ge något direkt resultat.. jag vet att vågen inte säger allt men jag SER ingen skillnad heller. Bleeeh. Jaja, jag ska väl försöka mer med maten då enbart..

    Och jo, pulver var inte gott.. men om man äter normalt och har något pulver som bara gynnar fettförbränning borde inte vara så dåligt?

    SvaraRadera
  3. vill du ha mitt sopp recept och alla instruktioner som jag testar nu i 7 dagar??? jag kan skicka det.

    SvaraRadera
  4. Finns det ett särkilt fettförbrännar pulver? Det är kanske något du kan prata med din tränare om.
    Mamma

    SvaraRadera
  5. Hur äter du? Träning i all ära, men det är kosten som är pricken över i:et. Skriv ner i bloggen hur matintaget ser ut ett par dagar. När du äter, mängd och vad du äter.

    SvaraRadera
  6. Mjo jag vet att kosten är det viktigaste och jag försöker. Jag just nu äter jag runt en 1300 kcal per dag(kollar lite på aftonbladets räknargrej). Men kan lika gärna posta här också. Ska göra det från o med idag :) tack.

    SvaraRadera
  7. Mindre tallrikar eller inte hoppa över något....ren och fin kost...ja inte vet jag, men så brukar jag tänka.....pulver kör jag ibland när jag vill chocka kroppen.....
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag tycker att 1300 låter på tok för lite när du tränar så pass mycket som du gör. Testa med 1800 i stället, det skulle säkert gå med 2000 också med tanke på träningen. Ät mer. Gör det ett tag och se hur det går. Verkligen så tror jag att du ska äta mer.

    SvaraRadera
  9. Mjo, men jag äter ändå 5 gånger om dagen tills jag är mätt på 1300 kcal. Tränar jag kan det bli lite mer då jag ändå förbränner mer kalorier. Jag upptäckte för flera år sedan att äter jag inte regulbundet(2-3h mellan mat/mellanmål) så går jag upp i vikt oavsätt hur mycket kcal jag sätter i mig.

    SvaraRadera