tisdag 17 november 2009

Nytt hår och vinterdäck

Idag borde mitt nya hår komma. Har köpte långt och fint brunsvart löshår med clipons i förhoppning att det gör min nuvarande frisyr lite mer spännande. I nuläget är mitt vanliga hår hopplöst och vägrar att göra det jag vill. Det kan också sluta med att det verkligen ser äckligt fejk ut men neeh. Positiv ska man vara.

Kommer det idag ska jag testa och lägga upp en superduper het bild typ. Funderar även på att göra om min blogg till en mer ordentlig blogg rent designmässigt. Men ja, tid var det ja. Huuuur ska man ha tid med sådant skoj.

Ska även byta till vinterdäck på bilen idag. Sådär lagom spännande då vi måste köpa vinterdäck också, lär bli jättebilligt...... kanske.. inte. Ja.

3 kommentarer:

  1. Tid har man om man spelar mindre Dragon Age, ser mindre Greys Anatomy och framför allt läser färre bloggar!!! Prioritering du vet : )

    SvaraRadera
  2. Nämen vad är det du säger!? Se mindre Greys!? Nej, nej, nej...Så kan man ju inte prioritera, blir ju helt fel :-P

    SvaraRadera
  3. haha eller hur Hanna! Nej du Sebastian, det är ju tydligen att det är för lite timmar om dygnet. SÅDETSÅ!

    SvaraRadera