onsdag 4 november 2009

:(

Det är redan den 4:e November och jag har inte tränat en enda gång hittills med den stora ursäkten att jag är sjuk. Det suger verkligen stenhårt. På en gång är jag deprimerad för jag har noll rutiner när jag är hemma, det enda jag gör är att titta på serier och tycker synd om mig själv. Jag gråter när jag ser någons pappa på tv dör, jag tycker allmänt synd om mig själv och är bara totalt ur balans. Allt för att jag inte får träna.

Ikväll ska jag träffa min PT. Kost först och sedan träning är det tänkt.. vi får se hur det blir med träningen. Jag är definitivt inte i toppform utan snarare tvärtom. Jag riktigt känner hur viruset bara svirvlar runt inom mig och försöker göra illa mig. Vi får se helt enkelt.

Ska även ha en 20 minuters presentation på fredag i skolan. Har inte förberett mig alls, vet knappt vad jag ska prata om och jag måste göra klart allt det idag. Jag som är så äckligt trött i hela kroppen och huvud och kan knappt tänka. Hur fan ska det gå med allt.. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar