torsdag 26 november 2009

Skippad träning

Jag hade extrem ångest när jag kom hem. Jag var verkligen inte på humör att träna, jag var trött och less efter min lite smått jobbiga dag. Jag grät lite och höll nästan på att kväva mig själv i all ångest över att jag inte orkade eller ville träna.

Det är inte nyttigt att känna så. Jag tränar ändå 5 dagar i veckan och om jag nu som idag väljer att inte träna så det bara blir 4 denna vecka.. är det väl inte hela världen? eller?
Det är vad jag försöker intala mig iaf men mitt huvud börjar redan få ångest och tjockiskänslor. Jag vet att träning ska vara roligt, och det tycker jag verkligen också oftast. Men ja.. nu känner mig verkligen som en svikare till mig själv. Hur kunde jag inte träna idag.. jag har säkert gått upp 3 kilo idag enbart därför. Usch. Jag är så trött så trött. Jag längtar så mycket till jul och lite ledighet utan ångest om skola eller praktik. Bara min underbara familj.

3 kommentarer:

  1. träning ska vara kul o inte framkalla ångest! nya tag nästa vecka, kram!

    SvaraRadera
  2. mjo jag vet! och jag älskar träning normalt sett enormt mycket, men ibland är det bara så att man inte orkar efter sin veckoplanering :)
    så idag är en bättre dag :) kram och tack för all inspiration du ger!

    SvaraRadera
  3. Men du är såååå duktig Linda, förstår du inte det?!! Puss Karin

    SvaraRadera