onsdag 28 juli 2010

Wiiiieee

Sitter här och känner mig nöjd. Jobbansökan är inlämnad äntligen, jag körde en timmes stenhårt överkroppspass på gymmet med en hel del nya övningar jag inte kört förrut. Har redan svårt att lyfta armarna för jag är så trött - sjukt härligt! Efter passet drog jag en proteindrink och gav mig ut på en timmes "powerwalk". Fick upp flåset lite, solen värmde härligt och det var bara så skönt att inte behöva tänka på något utan bara lyssna på min ljudbok. Jag var så helt inne i den att jag vid ett tillfälle gick helt fel haha.

Beställde för övrigt ett par sådana där handskar att träna i. Det känns lite mesigt men jag får verkligen jätteont i händerna nu när vikterna börjar bli lite tyngre så jag tänkte det är värt att testa iaf.

Men nu, nuuu får jag spela lite Starcraft 2 äntligen. :D

2 kommentarer:

  1. Vilken styrkebäjb du blir med handskarna på! Inget att skämmas för alls. Det är ju det de är till för - att skydda händerna.

    SvaraRadera
  2. Jaa det har du så rätt i :) och det ser ganska coolt ut dessutom, liksom som att man kan sina grejjer.

    SvaraRadera