fredag 23 juli 2010

Fixat till bloggen

Jo alltså. Precis som alla andra har jag pysslat till bloggen lite utseendemässigt med hjälp av de nya mallarna. Hade gärna gjort mer men för nuläget får det räcka, det är mycket finare nu än förr iaf och jag gillar min nya header även fast den kanske är lite intetsägande.

Jag har även bytt ut de olika sakerna jag hade på sidorna. Det kändes som "antal träningspass i månaden" inte är så relevant längre, jag har tränat minst 5ggr i veckan i över ett år nu så jag behöver inte den boosten för tillfället! Dessutom så har jag även ett konto på shapelink där jag enkelt kan registrera sådant med bättre översikt och även lägga in kost osv. Bli medlem och sedan kompis med mig där! Alltid kul med träningskompisar så man kan peppa varandra :)

Så iaf. Mål både för löpning och vikt uppsatta. Mål som är klarade läggs även upp samt min viktstatus i nuläget. Ska försöka fixa lite ordentlig kategorier med någon dag när jag orkar.. Yey!

2 kommentarer:

  1. Vi väger nästan lika mycket och det verkar som vi har ungefär samma mål. Ska bli kul att följa!

    SvaraRadera
  2. Jaa jag har förstått det från att läsa din blogg! Spännande :D Vi får peppa varandra!

    SvaraRadera