tisdag 6 juli 2010

Home once again

Så var man hemma igen. Hinner inte riktigt skriva så mycket just nu men jag kan säga att det har varit två helt underbara semesterveckor. Klarblå himmel och sol så vi har badat i varje dag, här om dagen var det hela 31 grader i skuggan och då var vi bara på Väddö utanför Norrtälje.

Jag hade planerat att springa en massa där ute men det gör jätteont på sidan av mitt knä efter jag sprungit ca 4km. Så ont att jag inte kan fortsätta springa. Troligtvis överansträngde jag mitt knä under Broloppet så vissa säger att jag fått så kallat "löparknä" och då är det bara vila som gäller.. vilket jag då har gjort lite grann iaf. Nu har jag inte sprungit på en vecka så abstinensen är enorm! Får bli ytterligare alternativ träning, men fy fan, det är ju löpning jag VILL göra!

Annars så känner jag bara en enorm saknad av Stockholm och min familj. Denna gång var det värre än någonsin att åka därifrån.. jag längtar redan tillbaka. Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar